Η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ υποδέχεται μία από τις σημαντικότερες σολίστ της γενιάς της, την Ρωσίδα βιολονίστα Αλιόνα Μπαέβα (Alena Baeva) στο απαιτητικό και πανέμορφο Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν υπό την διεύθυνση της αρχιμουσικού Ζωής Τσόκανου.

Το Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα σε Ρε μείζονα αρ. έργου 61, γράφτηκε από τον Λούντβιχ βαν Μπετόβεν στα τέλη του 1806, κατόπιν παραγγελίας του εξαίρετου βιολονίστα Φραντς Κλέμεντ, αλλά η πρώτη υποδοχή  του από το κοινό ήταν μάλλον  ψυχρή. Το έργο θα  παραμείνει στην αφάνεια μέχρι τις  27 Μαΐου 1844, όταν θα το ερμηνεύσει στο ντεμπούτο του στο Λονδίνο , ο δωδεκάχρονος τότε Γιόζεφ Γιόαχιμ, υπό τη διεύθυνση του Φέλιξ Μέντελσον. Οι μετέπειτα  διαδοχικές εκτελέσεις του από τον κορυφαίο αυτόν βιολονίστα συνέτειναν  στην καθιέρωση του έργου στο ρεπερτόριο του βιολιού.

Το πρόγραμμα  της συναυλίας θα ξεκινήσει με το Adagio για φλάουτο, ορχήστρα εγχόρδων και κρουστά του Μίκη Θεοδωράκηένα έργο αφιερωμένο στα θύματα του πολέμου της Βοσνίας, το οποίο ο συνθέτης έγραψε το 1993. Σολίστ στο φλάουτο, η Μελίνα  Μακρή, κορυφαία Α’ της ΕΣΟ.

Ακολουθεί ένα από τα πιο αγαπητά στο κοινό έργα του Μωρίς ΡαβέλΗ Μάνα μου η Χήνα (Ma Mère l’ Oye), που  γνώρισε πολλές μεταμορφώσεις. Η εκδοχή για ορχήστρα είναι αυτή που ακούγεται συχνότερα στις μέρες μας.  Πρόκειται για μια τρυφερή και βελούδινη σύνθεση, την οποία  εμπνεύστηκε ο Ραβέλ, από  μία συλλογή παραμυθιών του Σαρλ Περρώ που κυκλοφόρησαν το 1697.