Ποτέ άλλοτε ο Τζουζέππε Βέρντι –που εμπλούτισε το οπερατικό ρεπερτόριο με τρία σαιξπηρικά δράματα: τον Μάκβεθ, τον Οθέλλο και τον Φάλσταφ– δεν εξέφρασε την εκδίκηση, την ίντριγκα και τη ζήλια πιο έντονα και πιο διαβολικά από ό,τι στην όψιμη όπερά του Οθέλλος: από παράφορο πάθος, ο βενετός πολέμαρχος Οθέλλος μετατρέπεται σε δολοφόνο, όταν ο Ιάγος συκοφαντεί την πιστή Δυσδαιμόνα. Μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες αγάπης στη λογοτεχνία τελειώνει άδοξα, σκληρά και παράλογα. Ως Οθέλλος, ο Γιόνας Κάουφμαν αναλαμβάνει ίσως τον πιο απαιτητικό ρόλο του ρεπερτορίου του. Βρίσκεται «σε υπέροχη φόρμα» (Kronen Zeitung), «η ερμηνεία του είναι θεϊκή» (klassik-begeistert.de). Ο βαρύτονος Λουντοβίκ Τεζιέ «είναι ασυναγώνιστος ως Ιάγος» (Kurier), «οι επιθέσεις του μοιάζουν με πράξεις ηχητικής βίας, οι λεγκάτο αταξίες του με έξυπνους χειρισμούς. Ένας διάβολος επί της γης» (Der Standard). Η σοπράνο Ρέιτσελ Γουίλλις-Σόρενσεν είναι «μια ακαταμάχητη Δυσδαιμόνα» (Die Presse), με «φωνή που γονατίζει, με ηχόχρωμα που γοητεύει» (klassik- regeistert.de). Η σκηνοθεσία του Έιντριαν Νόουμπλ μεταφέρει τη δράση στα 1900 περίπου, απογυμνώνοντάς την από το ιστορικό της πλαίσιο. Δίνοντας έμφαση στον εσωτερικό κόσμο του πρωταγωνιστή και στη συναισθηματική του αποσύνθεση, ο Oθέλλος αποκτά στοιχεία «ψυχολογικού θρίλερ» (bachtrack.com).

 

Με αγγλικούς υπότιτλους

 

Σε συνεργασία με την

Unitel

 

 

Χορηγός εκδηλώσεων στον Κήπο

Motoroil_logo

 

Οι θεατές στον Κήπο του Μεγάρου κάθονται στο γρασίδι. Μπορούν να φέρουν μαζί τους μαξιλάρια ή ριχτάρι.