Το πρωτοχρονιάτικο γκαλά δεν θα μπορούσε παρά να είναι  αφιερωμένο στον Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924). Φέτος, έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με το φημισμένο Φεστιβάλ Πουτσίνι στο Τόρρε ντελ Λάγκο, την πόλη όπου έζησε για περισσότερα από τριάντα χρόνια και όπου συνέθεσε τα αριστουργήματά του. Σε συμπαραγωγή με την ΚΟΑ και με την πολύτιμη συνδρομή του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών, υποδεχόμαστε στη σκηνή του Μεγάρου τρεις εξαιρετικούς ερμηνευτές: τη Βαλέρια Σέπε, ιδανική Μπαττερφλάυ στην εορταστική σεζόν του Φεστιβάλ Πουτσίνι 2024, τον Άντζελο Βίλλαρι, τενόρο φτιαγμένο θαρρείς ειδικά για τους μεγάλους ρόλους του συνθέτη, και  τον Βαλέριο Γκάλλι, σπουδαίο μαέστρο της νεότερης γενιάς και κάτοχο του  περιώνυμου Βραβείου Πουτσίνι. Στο επίκεντρο του προγράμματος, οι τρεις μεγάλες ερωτικές σκηνές για σοπράνο και τενόρο από τη διάσημη «άτυπη τριλογία»: Μποέμ, Τόσκα και Μαντάμα Μπαττερφλάυ. Τα ντουέτα της Μιμής και του Ροδόλφου, της Τόσκα και του Καβαραντόσσι, του Πίνκερτον και της Τσο-Τσο-Σαν είναι το απαύγασμα του λυρικού ύφους του Πουτσίνι, με την πηγαία μελωδική έμπνευση, την ενορχηστρωτική μαεστρία και την αξεπέραστη φωνητική γραφή. Ωστόσο, υπάρχει και ένα πρόσωπο του συνθέτη λιγότερο γνωστό,  το οποίο θα ανακαλύψουμε στα ορχηστρικά αποσπάσματα από τις – μάλλον άγνωστες – δύο πρώτες  όπερες Λε Βίλλι και Έντγκαρ, αλλά και νεανικά έργα για ορχήστρα, όπως το Συμφωνικό πρελούδιο ή το Συμφωνικό καπρίτσιο (όπου οι Μποέμ κάνουν ήδη την εμφάνισή τους, δεκατρία ολόκληρα χρόνια πριν τη σύνθεση της όπερας). Μια μοναδική ευκαιρία να ξανασυστηθούμε με τον «μαέστρο» από τη Λούκκα και να υποκλιθούμε, ακόμη μία φορά, στη μεγαλοφυία του.

 

ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ

Κρατική Ορχήστρα Αθηνών

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

 

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

με το Festival Puccini

 

ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου