Η γερμανική και η γαλλική μουσική διαφέρουν σε πολλά και θεμελιώδη στοιχεία. Ωστόσο, κατά έναν παράδοξο τρόπο, ορισμένοι γερμανοί μουσικοί υπήρξαν εκπληκτικοί, αν όχι ιδεώδεις, ερμηνευτές της γαλλικής μουσικής, και ορισμένοι Γάλλοι το αντίστροφο. Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν ο περίφημος γάλλος βιολονίστας Ρενώ Καπυσόν και ο ανερχόμενος συμπατριώτης του πιανίστας Γκυγιώμ Μπελλόμ, οι οποίοι διακρίνονται για τη βαθιά και στιβαρή τους προσέγγιση στο γερμανικό ρεπερτόριο. Οι σονάτες των Μότσαρτ, Μπετόβεν και Στράους που παρουσιάζουν στη συναυλία τους, έργα αειθαλούς ομορφιάς και δημοτικότητας, αποτελούν μνημεία της γερμανικής μουσικής δωματίου για βιολί και πιάνο. Οι ερμηνείες των δύο σολίστ υπόσχονται μια ασύγκριτη ακουστική εμπειρία, γεμάτη φρεσκάδα και δυνατές συγκινήσεις.