Στην πρώτη τους συνάντηση, οι δύο  σημαντικοί μουσικοί προσεγγίζουν το βασικό ρεπερτόριο για βιολί και πιάνο παρουσιάζοντας δύο τετραμερή έργα συμφωνικών, σχεδόν, διαστάσεων: την Έβδομη σονάτα του Μπετόβεν και την Τρίτη, και τελευταία, σονάτα του Μπραμς.

Η δραματική και εκτενής Σονάτα «για φορτεπιάνο και βιολί» αποτελεί έξοχο δείγμα της πρώτης συνθετικής περιόδου του Μπετόβεν. Μοναδικά επιδραστικός στις επόμενες γενιές, ο Μπετόβεν επηρεάζει και τον Μπραμς, του οποίου η ώριμη, τελευταία σονάτα αποτελεί το απαύγασμα της ορμητικής και απαιτητικής γραφής του για το συνδυασμό βιολιού και πιάνου.

Πολυβραβευμένος σολίστ, βαθύς γνώστης της μουσικής δωματίου και καθηγητής του Κονσερβατουάρ του Παρισιού ο Κάρολος Ζουγανέλης, κορυφαίος βιολονίστας της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης και ξεχωριστός συνθέτης ο Σίμος Παπάνας – η πρώτη του Σονάτα για βιολί και πιάνο υπήρξε παραγγελία του Μεγάρου– σε μια πολυαναμενόμενη συνεργασία.